Admin Admin
Posty : 23
| Temat: Zasada pojedynkowania i system obrażeń. Nie Mar 17, 2019 8:22 pm | |
| Cóż to za Western, jeśli nie dochodzi w nim do pojedynków. Również i na naszym forum każdy będzie mógł stoczyć bój na śmierć i życie. Jednak są co do tego pewne zasady: Zasady:1. Przystąpienie do pojedynku ( czy to wynikającego z fabuły czy z rzuconego wyzwania przez innego użytkownika) jest w pełni dobrowolne.2. Przy każdym pojedynku, musi być obecny MG w roli sędziego, chyba, że dojdzie do ustępstwa omówionego w pkt. 2.8 Regulaminu. Aby zgłosić taką sytuację, należy umieścić odpowiedni wpis, w dziale "Prośby do MG", po czym poczekać na jego odpowiedź. 3. Uwaga: Każdy pojedynek może skończyć się permanentną śmiercią postaci, co równa się usunięciu konta.Przebieg pojedynku:1. Na początku MG tworzy wpis, w którym nadaje nazwy oponentom "Orzeł i Reszka". Następnie losuje kolejkę "oddania strzału", przy użyciu Kostki o nazwie "Orzeł i Reszka".2. Pierwsza osoba, która ma oddać strzał, tworzy wpis, o podanym schemacie: - Cytat :
- Przebieg pojedynku:
// Rzut kostką na celność. // Rzut kostką na unik.
A następnie rzuca 2 zwykłymi kośćmi, wynikami których będą parametry podane powyżej. (instrukcja rzucania kością znajduje się w dziale Encyklopedii zatytułowanym kości.) 3. Następnie druga osoba wykonuje dokładnie ten sam schemat co w pkt. 2. 4. MG ogłasza końcowy rezultat. 5. Zwycięzca zgarnia połowę oszczędności przegranego lub w przypadku jego śmierci, całą zawartość skrytki. "Transakcję" realizuje MG, poprzez wpisanie komentarza w "Kontach Bankowych" oponentów.System obrażeń:Każdy z graczy otrzymuje po 10 pkt. życia. Za każdy punkt obrażeń (1-11) odejmowane jest po 1 pkt. życia, a za każdy punkt uniku (1-11), niwelowany jest 1 punkt obrażeń, np:Gracz 1 otrzymał z rzutu kośćmi: //Rzut kością na celność: 6 pkt. //Rzut kością na unik: 2 pkt. | Gracz 2 otrzymał z rzutu kośćmi: //Rzut kością na celność: 8 pkt. //Rzut kością na unik: 1 pkt. | suma | suma | obrażenia: 6 pkt 10 - 6 = 4 pkt. życia | obrażenia: 5 pkt. 10 - 5 = 5 pkt. życia (wygrany) | W przypadku, gdy jeden z graczy wyrzuci 11 pkt. na celność, a drugi 1 pkt. na unik, gracz drugi kończy permanentnie swój żywot.Dogrywki: Istnieje możliwość dogrywki, jeśli wynikiem jest remis lub pojedynek ma skończyć się śmiercią jednej z postaci. Jednak należy to wcześniej zaznaczyć przy wysyłaniu prośby do MG. W takim przypadku punkty życia oponentów nie regenerują się. | |
|