Czy chciałeś kiedyś poczuć się jak prawdziwy cowboy? Załóż ostrogi, wsiądź na konia i pognaj z nami w stronę zachodzącego Słońca.
 
IndeksFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share
 

 Zasada pojedynkowania i system obrażeń.

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin

Posty : 23

Zasada pojedynkowania i system obrażeń. Empty
PisanieTemat: Zasada pojedynkowania i system obrażeń.   Zasada pojedynkowania i system obrażeń. I_icon_minitimeNie Mar 17, 2019 8:22 pm

Cóż to za Western, jeśli nie dochodzi w nim do pojedynków. Również i na naszym forum każdy będzie mógł stoczyć bój na śmierć i życie. Jednak są co do tego pewne zasady:


Zasady:

1. Przystąpienie do pojedynku ( czy to wynikającego z fabuły czy z rzuconego wyzwania przez innego użytkownika) jest w pełni dobrowolne.


2. Przy każdym pojedynku, musi być obecny MG w roli sędziego, chyba, że dojdzie do ustępstwa omówionego w pkt. 2.8 Regulaminu.

Aby zgłosić taką sytuację, należy umieścić odpowiedni wpis, w dziale "Prośby do MG", po czym poczekać na jego odpowiedź.



 
3. Uwaga: Każdy pojedynek może skończyć się permanentną śmiercią postaci, co równa się usunięciu konta.


Przebieg pojedynku:

1. Na początku MG tworzy wpis, w którym nadaje nazwy oponentom "Orzeł i Reszka". Następnie losuje kolejkę "oddania strzału", przy użyciu Kostki o nazwie "Orzeł i Reszka".


2. Pierwsza osoba, która ma oddać strzał, tworzy wpis, o podanym schemacie:
Cytat :
Przebieg pojedynku:
// Rzut kostką na celność.
// Rzut kostką na unik.
A następnie rzuca 2  zwykłymi kośćmi, wynikami których będą parametry podane powyżej.

(instrukcja rzucania kością znajduje się w dziale Encyklopedii zatytułowanym kości.)



3. Następnie druga osoba wykonuje dokładnie ten sam schemat co w pkt. 2.



4. MG ogłasza końcowy rezultat.


5. Zwycięzca zgarnia połowę oszczędności przegranego lub w przypadku jego śmierci, całą zawartość skrytki.  "Transakcję" realizuje MG, poprzez wpisanie komentarza w "Kontach Bankowych" oponentów.

System obrażeń:

Każdy z graczy otrzymuje po 10 pkt. życia. Za każdy punkt obrażeń (1-11) odejmowane jest po 1 pkt. życia, a za każdy punkt uniku (1-11), niwelowany jest 1 punkt obrażeń, np:


Gracz 1 otrzymał z rzutu kośćmi:
//Rzut kością na celność: 6 pkt.
//Rzut kością na unik: 2 pkt.
Gracz 2 otrzymał z rzutu kośćmi:
//Rzut kością na celność: 8 pkt.
//Rzut kością na unik: 1 pkt.
sumasuma
obrażenia: 6 pkt
 10 - 6 = 4 pkt. życia
obrażenia: 5 pkt.
10 - 5 = 5 pkt. życia
(wygrany)
W przypadku, gdy jeden z graczy wyrzuci 11 pkt. na celność, a drugi 1 pkt. na unik, gracz drugi kończy permanentnie swój żywot.


Dogrywki: Istnieje możliwość dogrywki, jeśli wynikiem jest remis lub pojedynek ma skończyć się śmiercią jednej z postaci. Jednak należy to wcześniej zaznaczyć przy wysyłaniu prośby do MG.
W takim przypadku punkty życia oponentów nie regenerują się.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Zasada pojedynkowania i system obrażeń.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Dutch Eerste Divisie Play off system ??
» Mighty Tite Tiedown System
» Single hook tagging method
» british ranking
» VAL Chief Handicapper Reports

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Western-PBF :: ŁOWCY GŁÓW :: Pojedynek-
Skocz do: