Western-PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Czy chciałeś kiedyś poczuć się jak prawdziwy cowboy? Załóż ostrogi, wsiądź na konia i pognaj z nami w stronę zachodzącego Słońca.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Zasada pojedynkowania i system obrażeń.

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Posty : 23

Zasada pojedynkowania i system obrażeń. Empty
PisanieTemat: Zasada pojedynkowania i system obrażeń.   Zasada pojedynkowania i system obrażeń. I_icon_minitimeNie Mar 17, 2019 8:22 pm

Cóż to za Western, jeśli nie dochodzi w nim do pojedynków. Również i na naszym forum każdy będzie mógł stoczyć bój na śmierć i życie. Jednak są co do tego pewne zasady:


Zasady:

1. Przystąpienie do pojedynku ( czy to wynikającego z fabuły czy z rzuconego wyzwania przez innego użytkownika) jest w pełni dobrowolne.


2. Przy każdym pojedynku, musi być obecny MG w roli sędziego, chyba, że dojdzie do ustępstwa omówionego w pkt. 2.8 Regulaminu.

Aby zgłosić taką sytuację, należy umieścić odpowiedni wpis, w dziale "Prośby do MG", po czym poczekać na jego odpowiedź.



 
3. Uwaga: Każdy pojedynek może skończyć się permanentną śmiercią postaci, co równa się usunięciu konta.


Przebieg pojedynku:

1. Na początku MG tworzy wpis, w którym nadaje nazwy oponentom "Orzeł i Reszka". Następnie losuje kolejkę "oddania strzału", przy użyciu Kostki o nazwie "Orzeł i Reszka".


2. Pierwsza osoba, która ma oddać strzał, tworzy wpis, o podanym schemacie:
Cytat :
Przebieg pojedynku:
// Rzut kostką na celność.
// Rzut kostką na unik.
A następnie rzuca 2  zwykłymi kośćmi, wynikami których będą parametry podane powyżej.

(instrukcja rzucania kością znajduje się w dziale Encyklopedii zatytułowanym kości.)



3. Następnie druga osoba wykonuje dokładnie ten sam schemat co w pkt. 2.



4. MG ogłasza końcowy rezultat.


5. Zwycięzca zgarnia połowę oszczędności przegranego lub w przypadku jego śmierci, całą zawartość skrytki.  "Transakcję" realizuje MG, poprzez wpisanie komentarza w "Kontach Bankowych" oponentów.

System obrażeń:

Każdy z graczy otrzymuje po 10 pkt. życia. Za każdy punkt obrażeń (1-11) odejmowane jest po 1 pkt. życia, a za każdy punkt uniku (1-11), niwelowany jest 1 punkt obrażeń, np:


Gracz 1 otrzymał z rzutu kośćmi:
//Rzut kością na celność: 6 pkt.
//Rzut kością na unik: 2 pkt.
Gracz 2 otrzymał z rzutu kośćmi:
//Rzut kością na celność: 8 pkt.
//Rzut kością na unik: 1 pkt.
sumasuma
obrażenia: 6 pkt
 10 - 6 = 4 pkt. życia
obrażenia: 5 pkt.
10 - 5 = 5 pkt. życia
(wygrany)
W przypadku, gdy jeden z graczy wyrzuci 11 pkt. na celność, a drugi 1 pkt. na unik, gracz drugi kończy permanentnie swój żywot.


Dogrywki: Istnieje możliwość dogrywki, jeśli wynikiem jest remis lub pojedynek ma skończyć się śmiercią jednej z postaci. Jednak należy to wcześniej zaznaczyć przy wysyłaniu prośby do MG.
W takim przypadku punkty życia oponentów nie regenerują się.
Powrót do góry Go down
 
Zasada pojedynkowania i system obrażeń.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Western-PBF :: ŁOWCY GŁÓW :: Pojedynek-
Skocz do: